Marketingtermen verklaard (humor om te lachen)

Met marketingtermen kun je zinnen maken. Zinnen, die niemand snapt.

Daarom heeft The Weekly Gripe allerlei marketingtermen maar eens uitgelegd. Een hele lijst jargon, voorzien van een eerlijke (en dus geinige) verklaring.

Sneak preview:

– Agenda – A list of points the Sales Manager wishes to complain about at the sales meeting.

– Best in class – Meaningless bragging.  No one’s going to check.

– Achievable – Hopelessly optimistic.

Schrijf een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties

Wees de eerste met een reactie

Misschien vind je deze artikelen ook interessant

2 min

SEO in Hengelo… gaat het al wat beter Google?

In 2015 schreef ik voor New Black een blog. Daarin liet ik zien dat Google het lang niet altijd lukt…

5 min

Uit betrouwbare bron? Googles lokale zoekresultaten in elk geval niet

Wie een bedrijf heeft en lokale klanten bedient is afhankelijk van goede vindbaarheid van zijn website in Google. Een lokale…