SEO project Hesdo

Wat kunnen we voor je doen?

Met drie sterke merken en een aantal private labels is Hesdo internationaal toonaangevend in consumentenelektronica en telecommunicatieproducten. Bijna ieder huishouden in Europa gebruikt een Hesdo-product, zoals een Alecto babyfoon of rookmelder (beste koop volgens de consumentenbond). De holding legt zich erop toe om haar websites en -winkels beter vindbaar maken voor de doelgroep. Wij mogen dit project in goede banen leiden en zijn uitvoerend voor het tekstuele gedeelte.

Site reviews en keywordonderzoek

We zijn begonnen met site reviews van de drie merkwebsites, samen met een SEO en een CRO-expert. Een site review maakt inzichtelijk waar de beste kansen liggen voor effectief optimaliseren, om de werkwijze en planning op te baseren. Daarna is een gedetailleerd keywordonderzoek uitgevoerd, om de keywords voor de eerste 200 teksten te bepalen. Naar wens van de klant leveren wij deze teksten binnen vijf weken na de start van het schrijfproces op. Onze optimalisatiepartner blijft meekijken, om gefaseerd voor alle 1800 producten een effectieve tekst te ontwikkelen.

Dienst, klant en partner

Dienst: Online
Klant: Hesdo
Partner: Webiteers

 

Bekijk ook onze andere cases

  • Bloggen op Marketingfacts

    Wij krijgen steeds vaker de vraag of het effect van bloggen en SEO niet afneemt nu ‘iedereen’ het doet. Dat…

  • Subdomein Gemeente Enschede

    Gemeente Enschede geniet landelijk aanzien door haar vooruitstrevende manier van werken. Denk aan haar wijkcoaches met een mandaat van alle…